dilluns, 4 de maig del 2015

PARLAMENT DE LA CANDIDATA DE GdAU



Parlament de la candidata de Gent d’Antella Unida a l’acte de presentació


“No estic habituada a parlar en públic, sóc de les persones que preferim el treball constant i el diàleg permanent. Com a veïns i veïnes del poble, tots ens coneguem. Què podria dir de mi que tots vosaltres no coneguéreu? Que sóc agricultora i treballe al camp tots els dies, des de què estic al món i per açò mateix, tinc el mateixos problemes que tots vosaltres.

És un fet que ningú no ens fa cas, als llauradors. Que els nostres problemes no importen als de “dalt”. Sembla com si volgueren fer-nos desaparèixer, poc a poc. Els agricultors, als pobles menuts, tenim menys serveis i menys ajudes segons passa el temps. La gent jove ha d’anar-se’n i abandonar el poble per buscar-se un futur millor, per la qual cosa sols ens estem quedant els majors i cada vegada en som menys. Per tot açò, el meu grup i jo intentarem que la situació millore per a tots els veïns i veïnes del poble en el temps futur. No puc prometre-vos cap altra cosa, que treball constant i diàleg per intentar millorar el futur d’Antella com a poble.”

Emíla Ortíz Castillo

Antella, 2 de maig de 2015